Նպատակը՝
- ուսումնական արձակուրդների ընթացքում սովորողի ուսումնական գործունեության կազմակերպում
Խնդիրներն են՝
- ընթերցելու որակական հատկանիշների բարելավում
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում.
- տեխնոլոգիական, մեդիատեխնոլոգիական հմտությունների կիրառում, զարգացում.
- բնության, շրջակա միջավայրի նկատմամբ հոգատար վերաբերմունքի ձևավորում.
- դիտարկելու, ուսումնասիրելու, արձանագրելու, վերլուծելու կարողությունների ձևավորում ու զարգացում
Աշխատանաքային ուղղություններ՝
- Պատումներ, ձայնագրություններ մեր, մեր հարազատների գյուղի, մարդկանց մասին
- Ի՞նչ աշխատանքներ են իրականացնում գյուղում գարնանը
- Իմ թաղամասը, իմ թաղամասի լավ և վատ կողմերը
- Բանահավաքություն. երգում են, պատմում են մեծերը
- Գարնանային ֆոտոշարքերի ստեղծում
- Իմ կենդանին, բույսը…
- Շրջակա միջավայրի փոփոխության և եղանակի տեսության դիտարկում
Ընթերցանություն
Ընթերցանության համար նյութեր
Գարնանային ֆոտոպատումներ
Գարնանային տեսարաններ (ծաղկած ծառեր, այգիներ, մարդկանց տրամադրությունը, բնության, քաղաքի հետաքրքիր տեսարաններ, պատկերներ):
Շրջակա միջավայրի փոփոխության, եղանակի դիտարկում, օրվա կազմակերպում
Աղյուսակի լրացում՝ իմ օրը
Արդյունքներ՝
Իմ ուսումնական գարունը/ բանաստեղծություններ
Ածիկացան
Իմ օրը/աղյուսակի լրացում